Невероятен момент в България! от

Невероятен момент в България!

(Прескочете тази статия на свой риск!)

Проучвайки състоянието на сайтовете на стотици фирми и техния подход в рекламирането стигнахме до сензационен извод - “В момента в България е едно от най-подходящите места за привличане на клиенти от Интернет” (или чрез Интернет).

Защо е така?

В САЩ и Европа, маркетинга в Интернет е в много напреднала фаза. Конкуренцията е колосална. Значителен процент от фирмите активно публикуват реклами в Интернет и поради това цената на клик в Google и Facebook е над 1 EUR. Голямата част от сайтовете са оптимизирани и агресивно се конкурират за първите места в търсачките. Офертите в Интернет са навсякъде. Имейл маркетинга цъфти. Ако си нов играч в тази игра шансовете са изключително малки.

Как е в България?

Цената на рекламата в Google е от 5-10 пъти по-ниска от развитите пазари. Конкуренцията за реклама там е все още ниска, но започва да нараства. Това в рамките на две години ще повиши цената в пъти. Рекламата във Facebook също в момента е стотинки. Компаниите се пробуждат и осъзнават, че SEO оптимизацията е най-добрата инвестиция за сайта в момента, но за голямата част от ключовите думи цената все още ниска.

Почти никой не практикува Inbound Marketing и не цени базите си с контакти на сегашни и бивши клиенти. Ако зная, че са важни, то не знае какво да прави с тях.

И какво от това?

Ами просто супер. Споменете си тези условия след две години и само ще можете да си мечтаете за тези цени и малка конкуренция (освен в определени браншовете - хамали, ремонт на покриви, автомобили под наем, ремонт на покриви и др. - хората в тези браншове макар и да не са на ти с Интернет рекламата вече добре знаят - Клиентите идват от Интернет).

Такива условия никога вече няма да има. Никога.

 

 

 

Не изпускайте момента! Ако мислите, че разходите Ви за Интернет са големи, утре може и да не сте в бизнеса, когато първа страница на Google е пълна с конкурентите Ви а Вие получавате офертите им по имейла и на телефона си.

Какво да правим?

Ето един примерен план за действие:

  • Прегледайте и повишете ефективността на сайта си. Конкурентите Ви не го правят и сега можете да го изпреварите.

  • Пробвайте различни варианти за привличане на трафик - Google реклама, SEO oптимизиция, Facebook страница и реклама.

  • Публикувайте полезно съдържание. Конкурентите не го правят. Вижте сайтовете им. Сега можете да привлечете вниманието към себе си.

Не знаете откъде да започнете? Нека погледнем сайта Ви и трафика към него и да Ви дадем съвет.

 

Безплатен съвет за сайта...

 

Сподели в:

Най-новите статии

Термо декоративни бои и мазилки ДИВА - СПА център от класа! Част 1

Дизайн и технологии се срещат, за да дадат на света на интериорния дизайн решение, което обединява естетика и функция в едно. Линията DIVA са продукти от ново поколение, съчетаващи в себе си както класически, така и ултра модерни декоративни бои и мазилки, които в същото време имат висока влагоустойчивост и сертифицирана термоизолираща функция, която осезаемо подобрява комфорта в помещенията. Термо декоративната боя Sofia (Софиа)В е най-авангардния продукт в своя сектор. СъчетавайкиВ  естетика и технология, при пълно зачитане на традициите,В В СофиаВ придава на интериора стил и класа,

Виж още

Грундове и бои за селскостопански машини, тежкотоварни автомобили и автобуси

В края на есента приключва земеделската година, строителството на открито спира, а активният туристически сезон е свършил. Време е да се обърне внимание на ремонта и поддръжката на селскостопанската техника, тежкотоварните автомобили, строителните машини и автобуси. Те трябва да бъдат подготвени за новия сезон и няма по-подходящ момент от късната есен и зимата, когато почти или изобщо не се използват. Един от основните проблеми, с който собствениците се сблъскват е ръждата. В борбата с нея на помощ идва преобразувателят на ръжда на италианската фирма Атри. Kemrust (Кемръст) превръща по

Виж още

Саниране и защита на облицовки и настилки от камък

Камъкът е един от най-използваните материали в строителството от векове. Независимо дали говорим за столетна или за най-модернa сграда, дали става въпрос за каменна облицовка на камина или на фасада, той неизменно присъства. Естествените камъни са ефектни и харесвани, но са силно попивни. Попивайки вода и влага те се замърсяват, променят цвета си, по тях се образуват мухъл, лишеи и микроводорасли и постепенно се рушат. За да запазим или възстановим красотата им, те трябва да бъдат подходящо почистени и обработени. С продуктите на италианската фирма Атри дълги години ще се радвате на красотата

Виж още

АнтиБактерикал – хигиена и естетика в един продукт!

Санирай с нас и най-новите продукти на фирма ATRIA – AntiBacterical Spray и Antibacterical боя! Представяме на вашето внимание линия продукти от ново поколение, чиито фокус е антибактериалната защита. Продуктите АнтиБактерикал не само убиват бактериите, но и предотвратяват бъдещото им развитие върху повърхностите. Те са най-доброто решение за трайна защита от бактерии, гъбички и плесени, при това в две лесни стъпки! Първа стъпка – Обработване на стените с AntiBacterical Spray (Антибактерикал Спрей) - хигиенизиращ спрей за стени и тавани с антибактериално и антимухълно действие.

Виж още

Термо декоративни бои и мазилки ДИВА - СПА център от класа! Част 2

Дизайн и технологии се срещат, за да дадат на света на интериорния дизайн решение, което обединява естетика и функция в едно. Линията DIVA True Cementв„ў са продукти от ново поколение, съчетаващи в себе си както класически, така и ултра модерни декоративни бои и мазилки, които в същото време имат сертифицирана термоизолираща функция и са изключително подходящи за влажни помещения – бани, басейни, СПА центрове. Nicolе (Никол)В е декоративна мазилка от ново поколение, съчетаваща в себе си естетиката на класическите декоративни мазилка и функции, които те не притежават, а именно - доказан

Виж още

Открийте ни в Google+