7 варианта на Facebook игри от

7 варианта на Facebook игри

Facebook игри

1100 победителя

Първо да ви се похвалим ;)

Във Facebook страницата ни за игри "Игри с награди" вече раздадохме 1100 награди.

В нея организираме игрите за клиентите ни и те печелят фенове и популярност.

По-долу можете да разгледате раазличните видове игри, които могат да се организират.

 

Видове игри

 

Томбола

Ако искате бързо да съберете имейл адрестите на колкото се може повече стари и нови фенове, това е вашата игра. Потребителите извършват някаква много лека задача, след това ви изпращат имейла си и на определена дата вие избирате един или няколко от всичките имейли и собственикът му печели награда.

Томболата е лесна за организиране, не изисква допълнително време за администриране, но пък не е запомняща се и едва ли ще  има кой знае какъв вирусен ефект. (Освен ако не измислите някоя допълнителна уловка.)

 

Конкурс

Той е също толква лесен за организиране и администриране, колкото и лотарията. Подходящ е за набиране на нови фенове без излишни разходи. Конкурсите доста често са забавни и запомнящи се и в участниците остава и по-траен спомен за вашата марка.

 

Фотоконкурс

Снимките на бебета и котки винаги се харесват на аудиторията. Но защо да не накарате феновете си да споделят как използват вашия нов продукт? Фотоконкурсите винаги са успешни. Хората се забавляват, споделят снимки – вирусният ефект е голям. Това, което трябва да съобразите е, че ще трябва да отделите повече време за администриране и журиране. (Този тип Facebookигра не е подходяща за събиране на имейли.)

 

Игра с гласуване на фенове

Фенове, които избират цвета на следващия ви продукт, например. Тези игри се администрират много лесно и ви дават полезна информация за отношението на потребителите към вашата марка. Лошото е, че ако няма някаква материална награда, може да не успеете да въвлечете в играта достатъчно потребители. Затова обикновено се мисли за съчетание на този тип игри с томбола, но дори и в този случай, те не са подходящи за набиране на нови фенове.

 

Викторина

Подходяща е за ангажиране на старите ви фенове и за привличане на нови. Играта обикновено е забавна, хората я помнят дълго време, има опции да ги насърчите да споделят резултата си и да предизвикват своите приятели, въобще... ефектът е повече от отличен. Имайте предвид обаче, че викторините отнемат доста време за администриране.

 

Тест

Тест, който разкрива някоя черта от характера на потребителя или забавен, смешен тест – и двата типа могат да се обвържат с вашите продукти или услуги. Имат добър вирусен ефект, защото потребителие ги споделят с удоволствие на стените си и канят приятелите си да участват. От тази гледна точка всички тестове са подходящи за набиране на нови фенове. Помнете, че както и при викторината и при този тип игри администраторът ще има доста работа.

 

Флаш игри

Те могат да се вградят във фен страницата на вашата марка. Обикновено не са обвързани с награди и предлагат на потребителите най-вече няколко забавно прекарани минути.

Разбира се, всичко това са само насоки. Какъв успех ще има вашата игра зависи от това как я измислите и направите. И не се подлъгвайте – не е толкова лесно, колкото ви изглежда. Трябва да отделите време и да обмислите всеки детайл. Задължително е също да сте наясно с всички правила и тънкости на Facebook. Социалната мрежа, която непрекъснато се променя.

Струва ви се твърде сложно?

Поверете задачата на специалисти. Ние сме на ваше разположение за консултации и създаване на Facebook игри. Предлагаме също създаване на фен страници и управлението им.

Сподели в:

Най-новите статии

Spaghetti Company – наслада от живота по италиански

Spaghetti Company – наслада от живота по италиански През последните няколко години в София се появиха четири истински оазиса за любителите на автентичната италианска кухня, спокойната обстановка и доброто обслужване. Ако не сте посещавали поне едно от заведенията на Spaghetti Company, вероятно кракът ви отдавна не е стъпвал в столицата. Първият ресторант от веригата се намира в ЦУМ, на първия етаж. Ценителите го откриха бързо и той се превърна в едно от най-предпочитаните места за бизнес срещи през деня и за романтични срещи и приятелски сбирки вечер. Изчистен интериор,

Виж още

Забравете изтощението и лошия сън, и бъдете щастливи!

В  В Не случайно някои от най-лошите шпионски практики включват подлагане на няколкодневно безсъние. След него човек е способен да признае всичко, да каже всичко и въобще да направи всякакви компромиси. Това, разбира се, е краен случай, но за съжаление безсънието мъчи все повече хора в стрес. Безсилието да се въртиш в леглото си до побъркване, да ти се спи, а да не можеш да се отпуснеш, е един от най-неприятните ефекти на стресовия начин на живот на съвременния човек. Някои препоръчват топъл душ, други – кратко и леко хапване по никое време, трети – прочитане на някоя и друга страница

Виж още

Кажи ми за кого работиш, та да разбера какъв си

Една от големите ползи на присъединяването ни към Европейския съюз е фактът, че все повече и повече компании в най-различни сфери на производството и услугите съобразяват дейността си с европейските стандарти и се стремят към по-високо качество. Много проекти на Европейския съюз подпомагат този процес, така че редица фирми бяха подпомогнати да подобрят качеството на работата си чрез финансова помощ отвън. Част от повишаването на качеството във всяка дейност е подобряването на условията на труд. Световната практика показва, че това е гаранция за добър продукт и обратното – небрежността в

Виж още

Малкият бизнес не може да си позволи IT отдел

В В  В  В  В  В  В  В  В  В  В  В  В  В  В  В  В  В В  Случвало ли ви се е да работите върху нещо усърдно и в един момент компютърът ви да зацикли, да се рестартира без предупреждение или най-лошото - да не се тръгне отново? Естествено, такива ситуации стават често се и за да ги избегнем, трябва да се застраховаме. А застраховката в тази ситуация е абонамент за компютърна подръжка. Тя е неизменна част от нормалното функциониране на работните процеси и всеки бизнес има нужда от нея. Големите компании имат на разположение IT отдел, но за малкия и среден бизнес това е доста голям разход и

Виж още

Зимната мъжка мода - назад към 40-те

Че не е зима като зима, вече всички разбрахме. Сякаш отива на мъжката мода за зима 2014 – нестандартна и неочаквана, но всъщност много приятна! Модният бранд за мъжка мода ROLLMANN поглежда назад към 40-теВ  на миналия век. Представете си актьорите, незабравими за много поколения, Кларк Гейбъл и Кари Грант например. Ако не можете да си ги представите, повикайте ги в Гугъл. С няколко думи това означава костюми с вталена кройка, едноредни сака с лястовичи ревери и скъсяващи се, тесни, спортни панталони. Да не забравяме и акцента – цветни шалове и жилетки. Връщането назад във времето

Виж още

Открийте ни в Google+