7 варианта на Facebook игри от

7 варианта на Facebook игри

Facebook игри

1100 победителя

Първо да ви се похвалим ;)

Във Facebook страницата ни за игри "Игри с награди" вече раздадохме 1100 награди.

В нея организираме игрите за клиентите ни и те печелят фенове и популярност.

По-долу можете да разгледате раазличните видове игри, които могат да се организират.

 

Видове игри

 

Томбола

Ако искате бързо да съберете имейл адрестите на колкото се може повече стари и нови фенове, това е вашата игра. Потребителите извършват някаква много лека задача, след това ви изпращат имейла си и на определена дата вие избирате един или няколко от всичките имейли и собственикът му печели награда.

Томболата е лесна за организиране, не изисква допълнително време за администриране, но пък не е запомняща се и едва ли ще  има кой знае какъв вирусен ефект. (Освен ако не измислите някоя допълнителна уловка.)

 

Конкурс

Той е също толква лесен за организиране и администриране, колкото и лотарията. Подходящ е за набиране на нови фенове без излишни разходи. Конкурсите доста често са забавни и запомнящи се и в участниците остава и по-траен спомен за вашата марка.

 

Фотоконкурс

Снимките на бебета и котки винаги се харесват на аудиторията. Но защо да не накарате феновете си да споделят как използват вашия нов продукт? Фотоконкурсите винаги са успешни. Хората се забавляват, споделят снимки – вирусният ефект е голям. Това, което трябва да съобразите е, че ще трябва да отделите повече време за администриране и журиране. (Този тип Facebookигра не е подходяща за събиране на имейли.)

 

Игра с гласуване на фенове

Фенове, които избират цвета на следващия ви продукт, например. Тези игри се администрират много лесно и ви дават полезна информация за отношението на потребителите към вашата марка. Лошото е, че ако няма някаква материална награда, може да не успеете да въвлечете в играта достатъчно потребители. Затова обикновено се мисли за съчетание на този тип игри с томбола, но дори и в този случай, те не са подходящи за набиране на нови фенове.

 

Викторина

Подходяща е за ангажиране на старите ви фенове и за привличане на нови. Играта обикновено е забавна, хората я помнят дълго време, има опции да ги насърчите да споделят резултата си и да предизвикват своите приятели, въобще... ефектът е повече от отличен. Имайте предвид обаче, че викторините отнемат доста време за администриране.

 

Тест

Тест, който разкрива някоя черта от характера на потребителя или забавен, смешен тест – и двата типа могат да се обвържат с вашите продукти или услуги. Имат добър вирусен ефект, защото потребителие ги споделят с удоволствие на стените си и канят приятелите си да участват. От тази гледна точка всички тестове са подходящи за набиране на нови фенове. Помнете, че както и при викторината и при този тип игри администраторът ще има доста работа.

 

Флаш игри

Те могат да се вградят във фен страницата на вашата марка. Обикновено не са обвързани с награди и предлагат на потребителите най-вече няколко забавно прекарани минути.

Разбира се, всичко това са само насоки. Какъв успех ще има вашата игра зависи от това как я измислите и направите. И не се подлъгвайте – не е толкова лесно, колкото ви изглежда. Трябва да отделите време и да обмислите всеки детайл. Задължително е също да сте наясно с всички правила и тънкости на Facebook. Социалната мрежа, която непрекъснато се променя.

Струва ви се твърде сложно?

Поверете задачата на специалисти. Ние сме на ваше разположение за консултации и създаване на Facebook игри. Предлагаме също създаване на фен страници и управлението им.

Сподели в:

Най-новите статии

Малкият бизнес не може да си позволи IT отдел

В В  В  В  В  В  В  В  В  В  В  В  В  В  В  В  В  В В  Случвало ли ви се е да работите върху нещо усърдно и в един момент компютърът ви да зацикли, да се рестартира без предупреждение или най-лошото - да не се тръгне отново? Естествено, такива ситуации стават често се и за да ги избегнем, трябва да се застраховаме. А застраховката в тази ситуация е абонамент за компютърна подръжка. Тя е неизменна част от нормалното функциониране на работните процеси и всеки бизнес има нужда от нея. Големите компании имат на разположение IT отдел, но за малкия и среден бизнес това е доста голям разход и

Виж още

Термодекоративна боя Sofia иновация, комфорт и красота за вашия дом

В статията от месец март запознахме читателите с термобоята Атриатермика и възможностите, които тя предоставя в борбата срещу мухъла и за икономия на енергия за отопление и климатизация. Днес представяме единствената термодекоративна боя Sofia (Софиа). Благодарение на нея към функционалните предимства на термобоите се добави и възможността за реализиране на многобройни декоративни ефекти. Както и Атриатермика тя е енергоспестяваща боя, изградена на базата на керамични вакуумни микросфери, специална терполимерна акрилна смола с изключително ниска термопроводимост и добавки – гарантиращи

Виж още

Grace, Термо Декоративна Мазилка?

Не я наричайте мазилка! Грейс е уникална термодекоративна релефна боя! Материя и технология се обединяват, за да дадат живот на невиждания досега ефект на течен метал! Магически метални отблясъци и цветови метаморфози, които създават истински произведения на изкуството! Но красотата не е всичко. Грейс е термодекоративна боя с ефект на течен метал, изградена на базата на керамични вакуумни микросфери, специална терполимерна акрилна смола с изключително ниска термопроводимост и добавки, гарантиращи Wellness-CareВ® Technology и Energy Save 20% на Атриа. Wellness-CareВ®

Виж още

Spaghetti Company – наслада от живота по италиански

Spaghetti Company – наслада от живота по италиански През последните няколко години в София се появиха четири истински оазиса за любителите на автентичната италианска кухня, спокойната обстановка и доброто обслужване. Ако не сте посещавали поне едно от заведенията на Spaghetti Company, вероятно кракът ви отдавна не е стъпвал в столицата. Първият ресторант от веригата се намира в ЦУМ, на първия етаж. Ценителите го откриха бързо и той се превърна в едно от най-предпочитаните места за бизнес срещи през деня и за романтични срещи и приятелски сбирки вечер. Изчистен интериор,

Виж още

Забравете изтощението и лошия сън, и бъдете щастливи!

В  В Не случайно някои от най-лошите шпионски практики включват подлагане на няколкодневно безсъние. След него човек е способен да признае всичко, да каже всичко и въобще да направи всякакви компромиси. Това, разбира се, е краен случай, но за съжаление безсънието мъчи все повече хора в стрес. Безсилието да се въртиш в леглото си до побъркване, да ти се спи, а да не можеш да се отпуснеш, е един от най-неприятните ефекти на стресовия начин на живот на съвременния човек. Някои препоръчват топъл душ, други – кратко и леко хапване по никое време, трети – прочитане на някоя и друга страница

Виж още

Открийте ни в Google+