Знаете ли как вашите клиенти са ви намерили в Интернет? от

Знаете ли как вашите клиенти са ви намерили в Интернет?

Колкото повече клиенти имате, толкова по-добре, нали така?

Затова и полагате усилия да ги привлечете към сайта си по всякакви начини – с дайрект мейл, с банери, с добре поддържан блог, с игри във Facebook, etc. Ясно е, че няма как да издържите на този ритъм дълго време. А и разфокусираните усилия никога не дават добър резултат. За да привлечете повече потребители, най-добре е да проучите как ви намират в Интернет настоящите ви клиенти. 

 

Има няколко лесни начина за това:

Попитайте ги

Нов клиент ви се обажда по телефона. Няма нищо необичайно или смущаващо в това да го попитате как ви е намерил.

Клиент ви пише имейл – същото важи и за него. Хората винаги отговарят на този въпрос, възползвайте се. Записвайте си отговора на всеки клиент. След това анализирайте получената информация.

Направете форма за контакт на сайта си

Така можете да включите в задължителната информация име, данни за контакт и отговор на въпроса „как ни открихте”.

Отбелязвайте си мейлите, които пристигат през чужди форми за запитване

Често слагате линк към сайта си в портали, директории, сайтове за обяви. Когато клиентите ви намират през техните форми за запитване, това се вижда. Събирайте и тази информация.

Използвайте Google Analytics

Броячът и инструментите за анализ на Google ви дават уникални възможности. В Analyticsсе съхранява цялата информация, която ви е необходима:

  • от коя държава и от кой град са вашите потребители;
  • език на търсенията;
  • ключови думи, по които ви намират;
  • потребителите на кои социални мрежи най-често попадат на вашия сайт;
  • към кои страници и текстове има най-голям интерес;
  • от кои страници си тръгват най-много хора;
  • колко е средното време, което потребителите прекарват на сайта ви;
  • връщат ли се старите потребители; идва ли нови.

 

И това е само част от информацията, която можете да узнаете за своите клиенти. Допълнителните функции на GoogleAnalyticsви позволяват да сравнявате трафика към сайта си за определени периоди от време, както и да измервате резултата от експериментите с различни ключови думи.

Какво да направим

Възползвайте се от тези необятни възможности. Колкото по-добре опознаете настоящите си клиенти, толкова по-лесно ще ви бъде да привлечете и спечелите нови.

За целта е необходимо просто да се запознаете с функциите и инструментите за анализ. Те са напълно безплатни и вие имате свободен достъп до тях.

Нямате време да се занимавате с  учене на нови неща, нито пък с анализиране на получената информация? Поверете това на специалисти, но не изпускайте възможността да научите възможно най-много за хората, на които се крепи вашият бизнес.

 

Сподели в:

Най-новите статии

АнтиБактерикал – хигиена и естетика в един продукт!

Санирай с нас и най-новите продукти на фирма ATRIA – AntiBacterical Spray и Antibacterical боя! Представяме на вашето внимание линия продукти от ново поколение, чиито фокус е антибактериалната защита. Продуктите АнтиБактерикал не само убиват бактериите, но и предотвратяват бъдещото им развитие върху повърхностите. Те са най-доброто решение за трайна защита от бактерии, гъбички и плесени, при това в две лесни стъпки! Първа стъпка – Обработване на стените с AntiBacterical Spray (Антибактерикал Спрей) - хигиенизиращ спрей за стени и тавани с антибактериално и антимухълно действие.

Виж още

Грундове и бои за селскостопански машини, тежкотоварни автомобили и автобуси

В края на есента приключва земеделската година, строителството на открито спира, а активният туристически сезон е свършил. Време е да се обърне внимание на ремонта и поддръжката на селскостопанската техника, тежкотоварните автомобили, строителните машини и автобуси. Те трябва да бъдат подготвени за новия сезон и няма по-подходящ момент от късната есен и зимата, когато почти или изобщо не се използват. Един от основните проблеми, с който собствениците се сблъскват е ръждата. В борбата с нея на помощ идва преобразувателят на ръжда на италианската фирма Атри. Kemrust (Кемръст) превръща по

Виж още

Саниране и защита на облицовки и настилки от камък

Камъкът е един от най-използваните материали в строителството от векове. Независимо дали говорим за столетна или за най-модернa сграда, дали става въпрос за каменна облицовка на камина или на фасада, той неизменно присъства. Естествените камъни са ефектни и харесвани, но са силно попивни. Попивайки вода и влага те се замърсяват, променят цвета си, по тях се образуват мухъл, лишеи и микроводорасли и постепенно се рушат. За да запазим или възстановим красотата им, те трябва да бъдат подходящо почистени и обработени. С продуктите на италианската фирма Атри дълги години ще се радвате на красотата

Виж още

Термо декоративни бои и мазилки ДИВА - СПА център от класа! Част 1

Дизайн и технологии се срещат, за да дадат на света на интериорния дизайн решение, което обединява естетика и функция в едно. Линията DIVA са продукти от ново поколение, съчетаващи в себе си както класически, така и ултра модерни декоративни бои и мазилки, които в същото време имат висока влагоустойчивост и сертифицирана термоизолираща функция, която осезаемо подобрява комфорта в помещенията. Термо декоративната боя Sofia (Софиа)В е най-авангардния продукт в своя сектор. СъчетавайкиВ  естетика и технология, при пълно зачитане на традициите,В В СофиаВ придава на интериора стил и класа,

Виж още

Термо декоративни бои и мазилки ДИВА - СПА център от класа! Част 2

Дизайн и технологии се срещат, за да дадат на света на интериорния дизайн решение, което обединява естетика и функция в едно. Линията DIVA True Cementв„ў са продукти от ново поколение, съчетаващи в себе си както класически, така и ултра модерни декоративни бои и мазилки, които в същото време имат сертифицирана термоизолираща функция и са изключително подходящи за влажни помещения – бани, басейни, СПА центрове. Nicolе (Никол)В е декоративна мазилка от ново поколение, съчетаваща в себе си естетиката на класическите декоративни мазилка и функции, които те не притежават, а именно - доказан

Виж още

Открийте ни в Google+