Знаете ли как вашите клиенти са ви намерили в Интернет? от

Знаете ли как вашите клиенти са ви намерили в Интернет?

Колкото повече клиенти имате, толкова по-добре, нали така?

Затова и полагате усилия да ги привлечете към сайта си по всякакви начини – с дайрект мейл, с банери, с добре поддържан блог, с игри във Facebook, etc. Ясно е, че няма как да издържите на този ритъм дълго време. А и разфокусираните усилия никога не дават добър резултат. За да привлечете повече потребители, най-добре е да проучите как ви намират в Интернет настоящите ви клиенти. 

 

Има няколко лесни начина за това:

Попитайте ги

Нов клиент ви се обажда по телефона. Няма нищо необичайно или смущаващо в това да го попитате как ви е намерил.

Клиент ви пише имейл – същото важи и за него. Хората винаги отговарят на този въпрос, възползвайте се. Записвайте си отговора на всеки клиент. След това анализирайте получената информация.

Направете форма за контакт на сайта си

Така можете да включите в задължителната информация име, данни за контакт и отговор на въпроса „как ни открихте”.

Отбелязвайте си мейлите, които пристигат през чужди форми за запитване

Често слагате линк към сайта си в портали, директории, сайтове за обяви. Когато клиентите ви намират през техните форми за запитване, това се вижда. Събирайте и тази информация.

Използвайте Google Analytics

Броячът и инструментите за анализ на Google ви дават уникални възможности. В Analyticsсе съхранява цялата информация, която ви е необходима:

  • от коя държава и от кой град са вашите потребители;
  • език на търсенията;
  • ключови думи, по които ви намират;
  • потребителите на кои социални мрежи най-често попадат на вашия сайт;
  • към кои страници и текстове има най-голям интерес;
  • от кои страници си тръгват най-много хора;
  • колко е средното време, което потребителите прекарват на сайта ви;
  • връщат ли се старите потребители; идва ли нови.

 

И това е само част от информацията, която можете да узнаете за своите клиенти. Допълнителните функции на GoogleAnalyticsви позволяват да сравнявате трафика към сайта си за определени периоди от време, както и да измервате резултата от експериментите с различни ключови думи.

Какво да направим

Възползвайте се от тези необятни възможности. Колкото по-добре опознаете настоящите си клиенти, толкова по-лесно ще ви бъде да привлечете и спечелите нови.

За целта е необходимо просто да се запознаете с функциите и инструментите за анализ. Те са напълно безплатни и вие имате свободен достъп до тях.

Нямате време да се занимавате с  учене на нови неща, нито пък с анализиране на получената информация? Поверете това на специалисти, но не изпускайте възможността да научите възможно най-много за хората, на които се крепи вашият бизнес.

 

Сподели в:

Най-новите статии

Кои са парфюмите, подходящи за зимния сезон?

Едно от златните правила в парфюмерията е, че всеки сезон изисква различен аромат. И не, това не е измислица, която се разпространява с цел да се продават нови и нови парфюми. Това е изискване на самата ни кожа. Тя е тази, която е в контакт с парфюмите, които трябва да се разгърнат на нейната основа и да бъдат в синхрон с нейния собствен аромат. През топлите месеци тя реагира по един начин, през зимните – по друг. Неслучайно понякога един и същ парфюм го усещаме различно върху себе си и дори има риск да спрем да го ползваме, ако ароматът му ни се вижда вече различен или не ни действа както

Виж още

Усещания, извън сферата на обичайното!

Едно име винаги издава душата... дори и когато става въпрос за парфюм. Защото „ALIEN” на Thierry Mugler дава сериозна заявка да ви пренесе извън пределите на земните познати аромати. Опаковката му е в причудлива форма, но истинската изненада се крие вътре. Изненада за сетивата! Ако се чудите на какво се дължи неговата заслужена популярност от 2005 година насам, то отговорът неизменно ще бъде – в съставките. Но кои са те? Амбра. Този кехлибарен аромат въздейства на женските хормони по специфичен и неописуем начин. Той е един от най-скъпите парфюмерийни компоненти заради

Виж още

Големите дамски класики сред парфюмите

Трябва да купите подарък? Спрели сте се на парфюм, но не знаете кой аромат би се харесал... В такива моменти може да се доверите на класиката. Неслучайно някои парфюми имат непреходен успех и остават любими на поколения жени. Те имат в себе си тази нотка изискана женственост, която ги прави толкова неустоими. J`ADORE на Christian Dior – този аромат е създаден през 1999 година от Calice Becker e Francois Demachy. Името на парфюма идва от една от любимите реплики на Кристиян Диор, която изразява най-чистата страст и емоция - “обожавам те”. Ароматът е нежна комбинация от цветя и плодови

Виж още

Lanvin ARPEGE – аромат, пълен с майчина любов

Какъв е най-подходящият подарък, който една майка може да направи на своята дъщеря? Отговорът е – подарък с послание, а какво по-хубаво послание от майчината любов. Именно тя е причината да се роди един от най-известните дамски аромати – Lanvin Arpege. Коя е Ланвин? Жан Ланвин е родена през 1867 година в Париж в многодетно семейство с 11 деца. Когато е на 16 години започва да работи при модистка, а след две години успява да отвори сама свое ателие. Вдъхновена от шиенето, тя създава прекрасни детски и дамски дрехи. Тя е една от първите, които започват да създават нова линия за всеки

Виж още

Съблазън, събрана в четири класически аромата!

Всяко едно от петте ни сетива е в пряка връзка с инстинктите ни, но може би обонянието е това, което най-първично и непосредствено въздейства на определени части от мозъка, които са пряко свързани с привличането към противоположния пол. Както можем да бъдем отблъснати, така може да бъдем и неустоимо зашеметени от аромат, който кара желанията ни да бушуват неосъзнато и на подсъзнателно ниво.В  Естествено, индивидуалните вкусове и особености не могат да бъдат пренебрегнати, но въпреки това е доказано, че четири аромата, които се ползват в парфюмерията, имат сравнително еднакво въздействие

Виж още

Открийте ни в Google+