По-големи печалби – кой, как, къде? от

По-големи печалби – кой, как, къде?
СТАТИЯ ОТ АРХИВА

Искаме по-големи печалби. Няма да е лошо те да са постоянни, а по-възможност и да се увеличават регулярно. Можем да напишем цял списък в графата със желания, но можем да си позволим този лукс само, ако съседната графа „решение“ също е попълнена. В противен случай рискуваме да заприличаме на дете, което само сърдито тропа с крак.

Познатата тактика „проба - грешка“

Толкова се тръби, че новите технологии изискват нови решения, че въпреки годините опит зад гърба ни, все пак и в нас успява да се промъкне съмнението, че не сме на гребена на вълната. Опитват се да ни убеждават, че класическият процес на продажби вече не работи, а на негово място трябва да се инвестират огромни бюджети, най-често в реклама и други маркетингови инструменти. Чак след като се поопарим от тези нови подходи, се връщаме към класическата схема. Неслучайно се нарича „класическа“ - просто, защото винаги работи! А тя се свежда по семплото „повече продажби – повече печалби“.

По-големи печалби – кой?

Увеличаването на продажбите е желано от всички, но за него най-голяма заслуга имат търговците. Именно в тяхното развитие се крие отговорът, който търсим. По-добрите търговци продават повече, а когато продават повече, фирмата печели повече. Логична и доказала се с времето взаимозависимост, която работи във всяка една сфера.

По-големи печалби – как?

Голямата отговорност вече е паднала върху търговския състав на фирмата. Но успоредно с големите ни очаквания към тях, трябва да расте и отговорността към тяхното развитие, което води до необходимост от качествени търговски обучения. Те им помагат да изградят търговска презентация, която да заинтригува и провокира клиента. А веднъж спечелено едно внимание, е много по-лесно да се стигне до решение за покупка. Търговските обучения изграждат важни умения, за чието отсъствие може би не си даваме сметка... Сигурни ли сме, че екипът ни знае как да преодолява възражения? Успяват ли да правят допълнителни продажби? Дори отговорът да е положителен за някой, то може ли да очакваме един добър кадър да обучи всички останали?

По-големи печалби – къде?

Скептични сме към търговските обучения, защото екипът ни досега е посещавал такива, на които всеки споделя опита си и разсъждава върху казаното от другите. Но обмяната на опит не може да се определи като обучение. Затова търсим място, където търговците да научат нещо ново, което да приложат в работата си. Търсенето ни отвежда до Център за обучение И-Трейнинг ООД. Търговските обучения, които те провеждат имат за цел да изградят добре насочен продажбен подход като подготвят хората за реални бизнес ситуации.

Преди да получим, трябва да дадем. И в бизнеса важи същото правило. Когато влагаме средства в търговски обучения на екипа, получаваме повишаване на работната ефективност, която е полезна за бизнеса ни. А когато той е печеливш, не само ще вървим напред и ще догоним другите, но и ще ги изпреварим!

Статия в:

Бизнес / Мениджмънт
Сподели в:

Най-новите статии

Кои са парфюмите, подходящи за зимния сезон?

Едно от златните правила в парфюмерията е, че всеки сезон изисква различен аромат. И не, това не е измислица, която се разпространява с цел да се продават нови и нови парфюми. Това е изискване на самата ни кожа. Тя е тази, която е в контакт с парфюмите, които трябва да се разгърнат на нейната основа и да бъдат в синхрон с нейния собствен аромат. През топлите месеци тя реагира по един начин, през зимните – по друг. Неслучайно понякога един и същ парфюм го усещаме различно върху себе си и дори има риск да спрем да го ползваме, ако ароматът му ни се вижда вече различен или не ни действа както

Виж още

Съблазън, събрана в четири класически аромата!

Всяко едно от петте ни сетива е в пряка връзка с инстинктите ни, но може би обонянието е това, което най-първично и непосредствено въздейства на определени части от мозъка, които са пряко свързани с привличането към противоположния пол. Както можем да бъдем отблъснати, така може да бъдем и неустоимо зашеметени от аромат, който кара желанията ни да бушуват неосъзнато и на подсъзнателно ниво.В  Естествено, индивидуалните вкусове и особености не могат да бъдат пренебрегнати, но въпреки това е доказано, че четири аромата, които се ползват в парфюмерията, имат сравнително еднакво въздействие

Виж още

Lanvin ARPEGE – аромат, пълен с майчина любов

Какъв е най-подходящият подарък, който една майка може да направи на своята дъщеря? Отговорът е – подарък с послание, а какво по-хубаво послание от майчината любов. Именно тя е причината да се роди един от най-известните дамски аромати – Lanvin Arpege. Коя е Ланвин? Жан Ланвин е родена през 1867 година в Париж в многодетно семейство с 11 деца. Когато е на 16 години започва да работи при модистка, а след две години успява да отвори сама свое ателие. Вдъхновена от шиенето, тя създава прекрасни детски и дамски дрехи. Тя е една от първите, които започват да създават нова линия за всеки

Виж още

Големите дамски класики сред парфюмите

Трябва да купите подарък? Спрели сте се на парфюм, но не знаете кой аромат би се харесал... В такива моменти може да се доверите на класиката. Неслучайно някои парфюми имат непреходен успех и остават любими на поколения жени. Те имат в себе си тази нотка изискана женственост, която ги прави толкова неустоими. J`ADORE на Christian Dior – този аромат е създаден през 1999 година от Calice Becker e Francois Demachy. Името на парфюма идва от една от любимите реплики на Кристиян Диор, която изразява най-чистата страст и емоция - “обожавам те”. Ароматът е нежна комбинация от цветя и плодови

Виж още

Усещания, извън сферата на обичайното!

Едно име винаги издава душата... дори и когато става въпрос за парфюм. Защото „ALIEN” на Thierry Mugler дава сериозна заявка да ви пренесе извън пределите на земните познати аромати. Опаковката му е в причудлива форма, но истинската изненада се крие вътре. Изненада за сетивата! Ако се чудите на какво се дължи неговата заслужена популярност от 2005 година насам, то отговорът неизменно ще бъде – в съставките. Но кои са те? Амбра. Този кехлибарен аромат въздейства на женските хормони по специфичен и неописуем начин. Той е един от най-скъпите парфюмерийни компоненти заради

Виж още

Открийте ни в Google+